Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×

More from deviantART



Details

Submitted on
May 3, 2010
Link
Thumb

Stats

Views
7,055 (2 today)
Favourites
0
Comments
26
×
Damn been inactive for a year atleast. holy moly.
I've been thinking alot to start again but fut, i can't find the motivation to do it anymore, i need some directions, i have the ideas though.

Just wondering are the same old guys still around, TND, Pretender etc etc ?


O and Brittany, give your mom my regards, I enjoyed it.
  • Mood: Joy
Add a Comment:
 
:icondemosthenesvoice:
if i haven't been as inactive as you have, i think i would be pissed that you showed your face again. luckily you dont have to worry about that tho, so hey. :P
Reply
:iconerikshoemaker:
ErikShoemaker May 18, 2010  Hobbyist Digital Artist
so you're not coming back? Fine
\unwatch :)
Reply
:iconpowerpointer:
powerpointer May 17, 2010  Professional Digital Artist
Whenever I'm bored and have no inspiration I just draw penises with my tablet on photoshop until something pops in my head.

Usually works. Try it.
Reply
:iconpriteeboy:
priteeboy May 3, 2010  Hobbyist Digital Artist
What killed my motivation was worrying about the fact my art isn't earning me as much as I thought it would by now, and worrying too much about originality...But I guess you need to remind yourself why you did it in the first place, wasn't it because you enjoyed it and wanted to make pretty pictures? :dummy:

A lot of the "old masters" have either died or converted to photography :bucktooth:
Reply
:iconkeepwalking07:
keepwalking07 May 3, 2010  Professional Digital Artist
:ohnoes:
Reply
:iconelestrial:
elestrial May 3, 2010  Professional Interface Designer
LOL good mom joke there...you're a funny guy...haha...hah...but all joking aside your mom was telling me last night that she misses you so you should stop by and pay her a visit sometime during the day since her nights are pretty busy
Reply
:iconmcchaz:
Lmoa, i will visit her on mothersdays, at night im busy giving your mom a mothersnight
Reply
:iconelestrial:
elestrial May 3, 2010  Professional Interface Designer
cause you're my mother lover
Reply
:iconmcchaz:
WE SHOULD FUCK EACH OTHER MOMS !
Reply
:iconelestrial:
elestrial May 3, 2010  Professional Interface Designer
I'm pushing the lady where you came out as a baby ain't no doubt that shit is crazy
Reply
Add a Comment: